Dua Hari BERTURUT aku jalan kaki kesana kesini :D

hoihoi , haa . nak tahu ape ? ehh , aku kene dera . haha , takde lahh . lepaking bersama NUR AMIRAH , ALIFAH ILYANA && ARYN ARIANIS . dekat mane ? urmm , hari isnin pergy D'Palma . because nak buat model kawasan perumahan itu . tapi tak jadi sbb diorang nak pegy kedai . so rancang terus ke rumah aryn lahh . so simpan barang-2 tu dekat sophiaa . so kami pun gerak lahh ke speedmart 99 . huwaa , habis duet aku belanja ALIFAH dann ARYN . bayar balik cepat ! haha . then gerak pulak ke rumah aryn , lepak kt bilik diaa . sembang-2 itu ini . thenn turun lepak kt bawah . ehh , aidid dengan adik dia ada . adik dia sumpah comel :) suka tngkk . hehe , then call ayah suruh amek . so , aku pun balikk . so untuk hari isnin . dari sekolah ke kedai-2 . then gerak pulak depan umah alifah jap . lepas tu gi D'Palma . then gi speedmart . leps tu jalan gi tomato . balik dari tomato , aku nan alifah pergy terus ke rumah aryn . so , itu lahh yee :))

harini pulak , balik dari sekolah gerak umah alifahh . lepas rumah alifah . again , ke 7 E kejap . lepas tu gerak ke sri cempaka . ya allah , kenangan yang memalu kann . haha . tak boleh nak ceritaa . lepas tu , pergy dekat toilet bersih-2 kann . lepas tu . lepak kt buaian at taman sri cempaka . lepas tu gerak gi tomato . haa , kumpul duet . aku sumbang 8 hengget . miraa singget kot ? alifah 50 sen . setahu aku lahh . mule-2 duduk luaa , lepas tu sape tah kate panas , duduk lahh dalam pulakk . then , mase tengah tunggu order . adelahh 'abang bengkel' ni dtg . duduk kt tempat kitorang td . 'abg bengkel baju itam' duduk tempat aku . mbe dy duduk tempat alifahh . aku pandang-2 je abang baju itam tu . COMEL pulak . aduhmakk . haha . terpikat japp . then dah habis sumee . abg tu un dah blah gi bengkel balek . aku tertinggal sorg-2 sbb beg besar aku tu . jebon --' haha . mase nak keluar . aku sempat pandang sebelah sbb nak tngk abg tuu . ahah , bile dah smpai dekat yg lain-2 kene perli . ahh , diam lahh . then di speedmart . duet aku dah habis :( kehausan . lepas tu gi bedal air aryn yg dy beli td . haha . sorry babe . then bile nak balik tu . aku saje kate nak jalan sebelah tomato . lg sekali kene perli . bile dah jalan tu . aku pulakk kene tinggl kt belakang . padahal tengah pandang belakang sbb derang kate ape tahh . lepas tuu abg yang comel td and yg lain-2 dekat bengkel tu pandangg je aku . ape kes ? eee , ketuk kang . bile dah sampai ujung dan rase selamat . sape tah kate , aku kot pegy ckp . abang bengkel hensem . hahhaha . bengong lahh . siap buat free show lg kt tepi tuu . so kitorang pun blahh gi jalann ke rumah aryn . dari seberang aku nampak abg-2 tu pandang kitorang . walaupun tak bape nak clear ken ? hahaa . lepas tu lepak at busstop . pastu bila bus datang . menyorok belakang pokok . bengong lah --' hahaha . then lepak-2 . bile nak ujan tu baru lah gi sri cempaka . ape lg , mire keluar kan fone dyy . hamek kauu . posing maut kami . ehh , meraka ja , aku jari phorographer . ecehh :) haha . lepas habis semua tuu . kite balik rumah alifah plak . aiyoomaa , ayah dia ade . ehem . gerakgerak gi bilik dia . hehe . segan lahh --' then sembang-2 . mintak itu mintak ini . kate nak tido rumah alifah . mule-2 kt sekolah tak dpt . hehe ... call ayah akuu . suruh amek . dala pukul 8 lebeh ayah aku hamekk . hehe , alifah mintk kt ayah aku soh bg tido rumh diaa , so dapat . then ayah aku tanyee . dah makan belum . sume ckp belum . so kami pergy makan . lepas makan balik rumah aku . lepas tu pegy rumah alifah balik . lepas tu teman mira pergy amek barang dia . lepas amek barang diaa . pegy beli air . lepas beli air . balikk rumah alifah . soo , tu lah crita dyaa :DD nnt kalau rin ade cer lg , rin story ehh . btw , aku bleh lupa sikit-2 bout diaa . hee :)


thankss to Nur Amirah , Alifah Ilyana && Aryn Arianis sbb ceria kan aku :') sayang korang sgtsgt lahh .

Thanks for reading, like if you want.